افزایش ۳٫۴ درصدی ترانزیت از مرز ماهیرود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی ۶۰۶ هزار تن کالا از پایانه مرزی ماهیرود طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: افزایش ۳٫۴ درصدی ترانزیت از مرز ماهیرود را شاهد هستیم.

به گزارش “پیام خاوران” محمد حاجی‌صفری صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی ماهیرود اظهار داشت: طی سال گذشته ۶۰۶ هزار و ۲۷۸ تن کالا اعم از صادرات و ترانزیت با ۱۴ هزار و ۹۹۴ دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴۹۶ هزار و ۷۵۵  تن کالا از پایانه مرزی مرزی ماهیرود صادرات شده افزود: این میزان صادرات کالا توسط ۱۰ هزار و ۲۷۳ دستگاه ناوگان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ۳٫۴ درصدی ترانزیت از مرز ماهیرود خبر داد و بیان کرد: طی سال گذشته ۱۰۹ هزار و ۵۲۳ تن کالا توسط ۴۷۲۱ دستگاه ناوگان از مرز ماهیرود ترانزیت شده است.

وی عمده‌ترین کالاهای صادراتی از پایانه مرزی ماهیرود را ترکیبات نفتی و سیمان اعلام کر و یادآور شد: داروهای گیاهی از کشور اندونزی، روغن نباتی از کشور امارات، شکر از کشور هند، آرد از کشور روسیه و کودشیمیایی از کشور ترکیه عمده‌ترین کالاهای ترانزیتی از مرز ماهیرود هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آینده به نفع تمدن اسلامی و انقلاب رقم خواهد خورد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها