خروش مرزنشینان خراسان جنوبی در روز جهانی قدس/راهپیمایی عشایر چاه‌بشه در ۱۵ کیلومتری مرز افغانستان+تصاویر ‌

عشایر غیور و روستاییان نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی با حضور پرشور وبا صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه‌ دیگری در وفداری به نظام اسلامی و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی خلق کردند.

به گزارش ” پیام خاوران”  ؛ساکنان روستاهای مرزی وعشایر خراسان جنوبی نیز همگام با سایر هم استانی‌ها و هموطنان با حضور در راهپیمایی روز قدس، صحنه‌های باشکوهی را در دفاع از مظلوم به نمایش گذاشتند.

محلات عشایری آقا و چاه باشه در شهرستان مرزی زیرکوه صبح از خراسان جنوبی مخابره شد و در ادامه جلوه‌های ویژه از راهپیمایی روط جهاتی قدس را خلق کردند.

همچنین در شهرستان درمیان روستای عشایری آواز بخش گزیک و در شهرستان سربیشه در روستاهای مرزی تجشک و مرکه بخش درح نیز عشایر و روستاییان عزیز شکوهی دیگر خلق کردند.

جمع زیادی از عشایر، روستاییان و مرزنشینان با سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسراییل” و با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

راهپیمایی روز قدس امروز مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر جهان و کشور در بیش از ۹۰ نقطه خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد تا مردم بصیر و موقعیت‌شناس این استان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودکش صهیونیستی فریاد بزنند.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان با کشور افغانستان مرز مشترک دارد و حدود ۴۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی در مناطق روستایی ساکن هستند.

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح یارانه دستمزد در ۳ شهرستان خراسان جنوبی اجرایی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها