سطح تفکر بسیجی در مجموعه کویرتایر در طراز جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: مدل کارهایی که در پایگاه مقاومت بسیج کویرتایر انجام گرفته بالاتر از یک پایگاه بسیج معمولی و متوسط است که از نگاه ما سطح تفکر بسیجی حاکم در مجموعه کویرتایر در طراز جمهوری اسلامی است.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ پاسدار حسین خراسانی مطلق در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) کویرتایر با اشاره به پیشرفت‌های میدانی جمهوری اسلامی در سطح دنیا اظهار داشت: رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی چیزی شبیه به معجزه است اما عموم مردم متاسفانه از آن اطلاعی ندارند که چگونه گوی سبقت در زمین، دریا و هوافضا را از ابرقدرت‌ها ربوده‌ایم.

وی با اشاره به بیانات امام(ره) که فرمودند: “ما ابرقدرتیم” افزود:کار و فعالیت در نگاه دینی حد انتهایی ندارد همانگونه که اعتقاد امام عزیز ما اینگونه بود که انسان هرچقدر از وظیفه و تکلیفی که برعهده اوست معرفت و شناخت بیشتری داشته باشد، می تواند معجزه بیافریند چراکه سنت الهی بر این است که اینگونه انسان را یاری گر و مددکار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با تبریک روز قدس با اشاره به معجزات انقلاب اسلامی در عصر حاضر خاطرنشان کرد: فروپاشی بلوک شرق به عنوان یکی از دو نماد ابرقدرت دنیا با پیشگویی امام راحل(ره)، کودتای نوژه، غائله شن‌های طبس و فتنه‌های مختلف دوران پس از انقلاب از معجزات انقلاب اسلامی است که یادآوری آنها در هر زمانی امیدآفرین است.

سرهنگ حسین خراسانی مطلق در ادامه جایگاه و تفکر بسیج در کویرتایر را ویژه عنوان کرد و گفت: به طور معمول پایگاه بسیج محل خلق ایده و تفکر بسیج است که به کمک مدیر مجموعه می‌آید اما در کویرتایر مدیر مجموعه به پایگاه بسیج ایده و تفکر بسیج می‌دهد.

بسیجی بودن ملاک مهمی در جذب و معیار ارزش گذاری کارکنان در کویرتایر است

بیشتر بخوانید   گلایه دادستان بیرجند ازعمل نکردن به تبصره قانونی درمقابله باشوتی

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: بسیج در این مجموعه، باید چشم مدیریت در صحت عمل و تولید باکیفیت در شرکت باشد.

سیدمحمدحسین زینلی با بیان این مطلب که متاسفانه بنیان‌های شکل گرفته در صنعت فعلی کشور، تفکرات صنعتی غرب و تفکر تکنوکراتیک است گفت: پیشرفت‌های کویرتایر حاصل شکل‌گیری تفکر انسانی – اسلامی است که از آن به عنوان تفکر بسیجی نام برده می‌شود.

وی در همین راستا افزود: اگر اقامه نماز، رعایت حلال و حرام و سنت زیبای امر به معروف در تولید باکیفیت و نهی از منکر در دوری از اهمال کاری و تولید ناب در یک مجموعه صنعتی شکل بگیرد، خداوند نیز برکت را بر آن واحد صنعتی نازل می‌کند که این خود یک نوع تفکر بسیجی است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر درباره نقش و جایگاه بسیج در کارخانه کویرتایر افزود: نسبت به آرمان‌هایی که برای بسیج کویرتایر متصور هستیم فاصله زیادی داریم ولی نسبت به دیگر مجموعه‌ها و واحدهای صنعتی به مدد روحیه بسیجی کارکنان جایگاه قابل قبولی داریم که امیدواریم فرمانده جدید پایگاه بسیج سیاست‌های ابلاغی بسیج را به جد پیگیری و اجرا کند.

در پایان این مراسم که باحضور سرگرد توکلیان، فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات استان و سروان اکبری، فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان و تنی چند از مدیران و شورای پایگاه همراه بود، برادر بسیجی محمدحسن رحیم پناه به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) کویرتایر معرفی و حکم مسئولیت دریافت کرد و در ادامه نیز از زحمات ابوالفضل امیرآبادیزاده در دوران تصدی مسئولیت با تقدیم لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها