در نخستین اقدام تیم میدانی کنترل آسیب های اجتماعی صورت گرفت:شناسایی ۷ پاتوق معتادان در سربیشه

در نخستین اقدام تیم میدانی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تعداد ۷ پاتوق معتادان در سربیشه مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ به  نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سربیشه، روح اله نوری در دومین جلسه تخصصی بررسی آسیب های اجتماعی شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات اعضا در سال گذشته، به فعالیت تیم میدانی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و گفت:این تیم با هدف هم افزایی و کار میدانی جهت کنترل آسیب های اجتماعی در شهرستان از جمله اعتیاد و مواد مخدر، خرید و فروش و پاتوق های مواد مخدر، تکدی گری و آسیب های اخلاقی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یقینا کاهش آسیب‌های اجتماعی مستلزم تلاش همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه است و در این طرح پس از برنامه ریزی مدون و هماهنگی لازم در بین دستگاهها، بصورت میدانی و عملیاتی اقدامات لازم برای کنترل آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.

وی راه اندازی گرمخانه توسط شهرداری را از نیازهای مبرم شهر سربیشه در راستای ساماندهی افراد آسیب دیده و متکدیان سطح شهر عنوان کرد و خواستار تسریع در راه اندازی این مرکز توسط شهرداری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه به نخستین بازدید و شناسایی میدانی پاتوق های معتادان در شهرستان سربیشه اشاره کرد و افزود: در نخستین اقدام این تیم تعداد ۷ پاتوق شناسایی و تعداد ۸ نفر دستگیر شده و جهت درمان به مراکز درمانی اقامتی میان مدت بهزیستی انتقال داده شدند.

نوری تصریح کرد: اقدامات لازم در راستای بازدید، کنترل، معرفی، پیگیری روند درمان و پیگیری امور اداری مربوط به خانواده های آسیب دیده توسط اعضای تیم کنترل صورت گرفته و با جدیت این موارد مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید   ورود سه هزار و ۴۱۶ پرونده تخلف به شعب تعزیرات استان

وی با بیان اینکه این تیم با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد، گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت های همه دستگاه های مربوطه از جمله دستگاه قضایی و دادستان شهرستان، نیروی انتظامی، سپاه، بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز بهداشت و درمان و دیگر ادارات مربوطه بتوان به نتایج قابل توجهی در کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان سربیشه دست پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از اجرایی شدن این طرح در شهر مود و درح خبر داد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و یا وجود پاتوق های مواد مخدر و سلب آسایش عمومی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها