کارآفرین برتر ملی در بخش کشاورزی: گردش چرخ‌‌های توسعه اقتصادی باکارآفرینی میسر است

مدیرعامل شرکت ستاره کیان بیرجند با تاکید بر اینکه چرخ‌های توسعه اقتصادی هر کشور با توسعه کار‌آفرینی به حرکت در‌می‌آید گفت: کارآفرینان امروز با نوآوری و تلاش، به نیروی محرکه و موتور توسعه اقتصادی تبدیل شده‌اند.

سیدعلی خیریه به بهانه روز ملی کارآفرینی در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران “ با اشاره به اینکه این شرکت به پشتوانه بیش از ۴۰ سال تجربه موفق مدیران خود بیش از ۴ دهه فعالیت را پس از بهره برداری از مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان در سال۶۲ تجربه کرده است اظهار داشت: براساس مطالعات صورت گرفته کارآفرینان موتور حرکت و رشد اقتصاد جامعه هستند و آنان در محیطی رقابتی و نوآورانه، این عرصه مهم را توسعه می‌بخشند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند تاکیدکرد: کلید موفقیت کارآفرینی، یافتن روش‌های خلاقانه‌ای است که با به کارگیری فناوری‌های روز و خلق خدمات و کالاهای جدید، به همراه بازاریابی پیشرو و سرعت و دقت توامان در تصمیم‌گیری و اجرا خواسته‌های مصرف‌کنندگان را به بهترین نحو برآورده کند.

مدیرعامل شرکت ستاره کیان بیرجند با اشاره به آغاز فعالیت در بخش دام وطیور از سال ۵۸ بیان کرد: کارآفرینان به دلیل رهبری، مدیریت، نوآوری، ایجاد شغل، رقابت، بهره‌وری و ایجاد صنایع و کسب و کارهای جدید سهم مهمی‌ در رشد اقتصادی کشور دارند و توسعه کارآفرینی یکی از نیازهای جدی اقتصادی و اجتماعی  هر کشوری از جمله میهن عزیز ماست.

خیریه با تاکید بر اینکه شرکت ستاره کیان بیرجند با هدف تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ و تحقق شعار “خوراک سالم، دام سالم، غذای سالم، انسان سالم” در سال ۱۳۹۳ موفق به بهره برداری یکی از بزرگترین کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور شده است حرکت در مسیر کارآفرینی را با تکیه بر این همه سال تجربه حتی قوی‌تر از قبل ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: توجه به توسعه، ترویج و آموزش کارآفرینی در کشور، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، چرا که اقتصاد ما برای انجام نقش و وظیفه خود در رشد و توسعه کلان کشور به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال نیاز دارد.

بیشتر بخوانید   کرامات شهدا به طور جامع گردآوری شود

کارآفرین برتر ملی در بخش کشاورزی سال ۱۳۹۴ تصریح کرد: کارآفرینان امروز با نوآوری و تلاش، به نیروی محرکه و موتور توسعه اقتصادی تبدیل شده‌اند.

سوم اردیبهشت روز تولد شیخ بهایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی کارآفرینی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها