راهیابی ۸ اثر دانش آموزان خراسان جنوبی به جشنواره ملی مفاخر

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از مجموع  ۱۵۰راه یافته به مرحله استانی جشنواره ملی مفاخر تعداد ۸ اثر جواز رقابت در مرحله کشوری را به دست آوردند.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدعلیرضاموسوی نژاد در اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در سال جاری، اظهار داشت: مرحله کشوری و اختتامیه جشنواره ملی مفاخر در اردیبهشت ماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

وی، با اشاره به اعزام ۱۸۰ دانش آموز دختر و پسر زیارت اولی به مشهد مقدس، در سال گذشته، عنوان کرد: در دومین مرحله برگزاری این اردوها که در اردیبهشت ماه انجام می شود۵۰ دانش آموز دختر و پسر زیارت اولی به مدت ۳ روز به پایبوسی امام مهربانی ها، اعزام می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان حاضر دراین اروی زیارتی ضمن زیارت مرقد شریف امام مهربانی ها و مهمان سفره حضرت شدن از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اردوگاه استفاده خواهند کرد.

موسوی نژاد از برگزاری برنامه های  مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و عقیدتی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسه استانی تقدیر و تشکر از مربیان فعال سازمان دانش آموزی یکی از مهم ترین برنامه ها به شمار می رود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اهداء ۱۱۱ واحد پلاسما توسط بهبود یافتگان کرونا در خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها