دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران ستادی سپاه انصارالرضا (ع) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی + تصویر

سردار مهدوی و جمعی از فرماندهان و مدیران ستادی سپاه انصارالرضا (ع) صبح امروز با آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

به گزارش “پیام خاوران” فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) روز گذشته به همراه جمعی از فرماندهان و مدیران ستادی با آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

سردار محمدرضا مهدوی در این دیدار اظهار داشت: سال گذشته در خراسان جنوبی ۷۵۰ پروژه شناسایی کردیم که کار ۴۵۰ پروژه انجام و مابقی پروژه‌ها نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن برای برهم زدن امنیت خراسان جنوبی و نفوذ از طریق مرز و تبادل امکانات از این طریق برنامه‌ریزی کرده بود که با همت دوستان در این زمینه پیشگیری‌های بسیار خوبی با همکاری همه نیروهای امنیتی صورت گرفت.

مهدوی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های امنیتی خراسان جنوبی تقویت شده است گفت: دشمن به دنبال ایجاد چالش‌های اقتصادی و صنعتی در کشور نیز است و می‌خواهد با اعتصاب و غیره واحدهای تولیدی را به تعطیلی بکشاند که تاکنون موفق نشده است.

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به حمایت‌های الهی بخشی از پیروزی‌های ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن افزود: این موضوع همواره در طول تاریخ انقلاب قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با بصیریت  مدیران و مسئولان را انتخاب کنیم تا از آسیب‌های ناشی از انتخاب نادرست درمان بمانیم اظهار داشت: اگر در زمینه پذیرفتن ولایت خدا همدل باشیم کشورهای استکباری هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   در نخستین اقدام تیم میدانی کنترل آسیب های اجتماعی صورت گرفت:شناسایی 7 پاتوق معتادان در سربیشه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها