معلمان بحث اعتلای فرهنگی را  با جدیت در آموزش و پرورش دنبال کنند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: معلمان نقش مهمی را در اعتلای انقلاب و نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

به گزارش “پیام خاوران” سردار مهدوی ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک و گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: معلمان نقش مهمی را در اعتلای انقلاب و نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

وی، خطاب به کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: بسیار خرسندیم که در این ایام توفیق پیدا کردیم که خدمت شما عزیزان رسیدیم.

مهدوی افزود: اگر همه ما مسئولان امروز توفیق خدمت به نظام اسلامی را پیدا کردیم، از مسیر مجموعه آموزش و پرورش عبور کردیم و نتیجه زحمات شما عزیزان در آموزش و پرورش بوده است که امروز می‌توانیم در خدمت مردم و جامعه اسلامی باشیم که از این بابت خدا را شاکریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ضمن آرزوی توفیق برای معلمان و همه خدمت گزاران نظام اسلامی گفت: ان‌شاءالله که معلمان بحث اعتلای فرهنگی را  با جدیت در آموزش و پرورش دنبال کنند؛ چرا که اگر این موضوع حل شود قطعا بسیاری از مشکلاتی که در جامعه با آن رو به رو هستیم رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت در مجموعه آموزش و پرورش سرمایه است نه هزینه گفت: این تلاش‌ها  سرمایه‌گذاری است برای پرورش مدیران آینده و افرادی است که در آینده می‌خواهند چرخ مدیریت جامعه را بچرخانند و در سطوح مختلف راهبر جامعه باشند.

مهدوی ادامه داد: سرمایه گذاری امروز ما در این عرصه قطعا بهره‌وری مناسبی در آینده برای نظام و کشور خواهد داشت و بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، یاد و خاطره شهدای آموزش و پرورش که در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند گرامیداشت و تاکید کرد: تفکر شهید مطهری، تفکری است که امروز  با گذشت سالیان سال اگر در جایی مشکلی و یا خلائی داریم به دلیل استفاده نکردن از  اندیشه و مبانی فکری این شهید است و در این ایام یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید   ایمیدرو برای شتاب بخشی به تعهدات خود در خراسان جنوبی تلاش بیشتری داشته باشد

وی افزود: آموزش و پرورش جامعه بزرگ و فرهیخته است که هر کجا از کشور جمهوری اسلامی را نگاه می‌کنیم رد پایی از این بزرگواران را می‌بینیم که به تعلیم و تربیت مشغول هستند.

مهدوی گفت: به عنوان فردی که در وسط میدان خدمتگزاری هستم خدمت شما بزرگواران عرض می‌کنم؛ هرجا در آموزش و پرورش سرمایه گذاری خوب و درستی کردیم نتایج  بسیار خوب و موفقیت آمیزی را دیدیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به تلاش‌ها و فداکاری‌های آموزشی معلمان برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این روند در سیر آموزشی تا دانشگاه نیز ادامه پیدا می‌ند و پس از دانشگاه این روند به جامعه راه پیدا می‌کند.

مهدوی عنوان کرد: شیرازه نخبگانی و کارآفرینانی که ما امروز در جامعه داریم در دوران ابتدایی آن فرد شکل گرفته، دورانی که به آموزش و پرورش مربوط می‌شود که امروز این افراد در هر بخشی از جامعه قرار دارند جز برترین‌ها و بهترین‌ها بودند.

وی بیان کرد: زمانی که آموزش و پرورش نقش خود را به درستی در جامعه ایفا کند خروجی آن را در وجود جوانان مستعد، توانمند و اهل کار و تلاش در جامعه شاهد هستیم بنابراین آموزش و پرورش پایه و مبنای تربیت و پرورش است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تصریح کرد: آموزش و پرورش مجموعه‌ای است که باید با دید سرمایه‌ای به آن نگاه شود و هر چه این سرمایه تقویت شوند قطعا خروجی بهتری خواهیم داشت و بسیاری از مشکلات مدیریتی جامعه رفع خواهد شد چرا که مسیر رفع آن در آموزش و پرورش است.

 مهدوی اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج استان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکاناتی که دارد آماده همکاری و حمایت با آموزش و پرورش استان در راستای انجام اهداف سازمانی است.

بیشتر بخوانید   ۲ هنرمند بیرجندی موسیقی نواحی، گواهینامه درجه یک هنری گرفتند+ عکس

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها