افتتاح خط تولید دستگاه‌های پرس ضربه‌ای سنگین در دانشگاه آزاد خراسان جنوبی

مراسم افتتاح و بهره‌برداری از خط تولید دستگاه های پرس ضربه‌ای سنگین در دانشگاه آزاد خراسان جنوبی با حضور استاندار برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران”خط تولید دستگاه‌های پرس ضربه‌ای سنگین از ۶تا ۱۰۰ تن صبح امروز با حضور قناعت استاندار خراسان جنوبی، سروری مجد رئیس حوزه ریاست عالی و همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد کشور و جمعی از مدیران استان به طور رسمی افتتاح شد.

تولیدات این واحد تولیدی که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی استان و به همت شرکت فناور خاور پرس ایجاد شده، در صنایع تولیدی قطعات مختلف صنعتی کاربرد دارد.

تجهیزات، امکانات شامل دستگاه‌های تراش و جوش و … که توسط دانشگاه تأمین شده با دانش فنی، تجربه و تخصص شرکت فناور خاور پرس به ایجاد یک صنعت مادر در استان انجامیده است.

این واحد تولیدی که در فضایی به متراژ ۳۰۰ مترمربع راه‌اندازی شده، زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده است.

این واحد تولیدی در کارگاه‌های بلااستفاده مانده دانشگاه و در راستای بهینه سازی شرایط موجود فعال شده و در برنامه‌های توسعه خود در آینده نزدیک به تولید دستگاه‌های پرس هیدرولیک، قطعه سازی برای صنایع مختلف و … خواهد پرداخت.

هدف از ایجاد این واحد تولیدی، تحقق شهار سال، ایجاد اشتغال، کمک به مهارت آفرینی دانشجویان و  فراهم آوردن شرایط لازم برای اجرای طرح پویش-حضور دانشجویان در محیط صنعتی و کار- است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رئیس شورای ملی زعفران ایران:همه مسئول حفظ و حراست ازنام بزرگ زعفران ایران هستیم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها