دادگاه عمومی بخش درح شهرستان سربیشه احداث می‌شود

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از احداث دادگاه عمومی بخش درح شهرستان سربیشه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمان دادگاه عمومی بخش درح شهرستان سربیشه اظهار داشت: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه هستیم و در این راستا با توجه به کمبود فضای اداری برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی با تلاش و پیگیری‌های که در استان صورت گرفت، به دستور ریاست قوه قضاییه و حمایت‌های مسئولین قوه قضاییه مقرر شد، دادگاه عمومی بخش درح در مرکز این بخش احداث و راه‌اندازی شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: با اخذ مجوز احداث ساختمان دادگاه بخش درح از سوی مسئولین قوه قضاییه و قول مساعدت مالی و اختصاص بودجه، امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم و امیدواریم با مساعدت مسئولین هم در قوه قضائیه و هم مسئولین استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، شهرستان سربیشه و بخش درح راه‌اندازی آن در موعد مقرر باشیم.

موحدی راد گفت: این پروژه با ۵۰۰ مترمربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ متر مربع به بهره‌ برداری خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند سبحان و با همکاری مسئولین اجرایی استان و شهرستان ساخت این پروژه در وقت مقرر خود به اتمام برسد تا مردم خوب و ولایتمدار بخش درح بتوانند در محلی مناسب به امورات قضایی و حقوقی خود بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه نیز در این مراسم به تکریم ارباب و رجوع اشاره کرد و گفت: افتخار این دولت این است که مردمی بوده و در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات زیادی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید   بازدید معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) از نوار مرزی نهبندان

روح اله نوری ضمن اقدام خوب دادگستری استان در راه اندازی دادگاه شهر درح، افزود: اولویت دولت و مسئولان در استان و شهرستان خدمت به مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم است که با امیدواریم با راه‌اندازی سریعتر این ساختمان مردم بخش درح دیگر مشکل امورات قضایی و حقوقی خود را نداشته باشند.

گفتنی است دادگاه عمومی بخش درح در مردادماه سال ۱۳۹۹ در محل ساختمان دفتر امام جمعه درح جهت رفاه حال مردم منطقه افتتاح شده بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها