۹ باند حمل و توزیع مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف  و ۱۵۷ نفر خرده فروش دستگیر شدند. همچنین در این مدت ۹ باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند.

به گزارش “پیام خاوران”سرهنگ حسن شجاعی نسب ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان سربیشه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵كه با سرعت در حال حركت بود، مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ايست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس و اجرای طرح مهار موفق شدند سواری پژو  را متوقف کرده و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ کیلو تریاک كشف شد.

شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات ۲ سواری ۴۰۵ ديگر که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کردند را توقیف کرده که در مجموع این عملیات ۳خودرو توقيف و ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر  شدند و متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته ۹۰۲  کیلوگرم انواع مواد مخدر که  ۸۳۷ کیلو تریاک و ۵۳ کیلو حشیش و مابقی سایر مواد مخدر است از سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر  و ۱۶ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف  و تعداد ۱۵۷ نفر خرده فروش که در نقاط آلوده اقدام به توزیع مخدر می‌کردند دستگیر شدند تصریح کرد: طی همین مدت ۹ باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شده است.

بیشتر بخوانید   ۱۵ روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شد

وی یادآور شد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها