جایگزینی ۴۵ هزار و ۶۲۹ هزار مترمکعب گاز با سوخت مایع در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از جایگزینی ۴۵ هزار و ۶۲۹ هزار مترمکعب گاز با سوخت مایع طی سال گذشته در در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده خوشبختانه بیش از ۱۶۶ درصد اهداف شرکت گاز استان در سال ۱۴۰۱ محقق شده که این موضوع نشان از تلاش و همت خدمتگزاران مردم در مجموعه شرکت گاز را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۴۵ هزار و ۶۲۹ هزار مترمکعب جایگزینی سوخت مایع در استان انجام شده است گفت: هدف ما در ابتدای سال گذشته، جایگزینی ۱۵ هزار مترمکعب بوده است که در پایان سال ۳۰۴ درصد این هدف تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به ۲۳۸ روستا طی سال گذشته افزود: هدف ما در ابتدای سال گذشته گازرسانی به ۱۲۷ روستا بود که با همت کارکنان و بهره مندی ۲۳۸ روستا تا پایان سال گذشته ۱۸۷ درصد اهداف گازرسانی روستایی طی سال ۱۴۰۱ محقق شده است.

محمودی تصریح کرد: با گازرسانی به ۱۹۸ واحد صنعتی و تولیدی ۱۷۷ درصد هدف گازرسانی به صنایع و با اجرای یک هزار و ۳۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ۱۳۲ درصد هدف گازرسانی در اجرای شبکه تغذیه و توزیع محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در نصب انشعاب ۹۵ درصد و در اشتراک پذیری ۱۰۳ درصد شاهد تحقق اهداف شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱ بوده‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کنترل بازار و برخورد با قانون شکنانان یک وظیفه جدی بر مسئولان است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها