حضور ۴۰۰ معلم خراسان جنوبی در طرح افسران سپاه پیشرفت

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۴۰۰ معلم خراسان جنوبی در طرح افسران سپاه پیشرفت (جهاد علمی آموزشی) شرکت کردند.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی هنری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح افسران سپاه پیشرفت با همکاری آموزش و پرورش با هدف کمک به آموزش پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سپاه پیشرفت همزمان با هفته بسیج سازندگی در مدارس مهرشهر بیرجند افزود: در این راستا با شناسایی و استفاده از ظرفیت معلم‌هایی که علاقه‌مند به فعالیت جهادی هستند بحث آموزش دانش آموزانی که به هر دلیلی مشکل آموزش داشتند، پیگیری می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: این فعالیت‌ها به صورت داوطلبی و جهادی با هدف کمک به بحث آموزش پیگیری شده و تاکنون ۴۰۰ معلم در این طرح اعلام آمادگی کردند.

هنری عنوان کرد: طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت به صورت الگویی در خراسان جنوبی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در این زمینه پیش بینی‌های لازم انجام شده که با همکاری بسیج سازندگی طرح به عنوان یک طرح الگویی در استان ارائه شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: این طرزح باتوجه به تجربه خوب و اثربخشی که در این مدت داشته بتواند به عنوان طرح برتر کشوری توسعه پیدا کند و در تمامی استان‌ها شاهد گسترش طرح باشیم.

هنری گفت: به زودی جلسه‌ای در این راستا با حضور سردار سلیمانی برگزار و این طرح به عنوان طرح جهاد علمی و آموزشی در سطح کشور گسترش پیدا خواهد کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: بحث آموزشی به مقاطع دیگر نیز بسط و گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ترزیق واکسن مننژیت به تمام زائران حج در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها