انعقاد ۱۰۳  پيمان گازرسانی در استان خراسان جنوبی

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی از انعقاد ۱۰۳ پیمان جاری، عمرانی و امور تدارکات و عملیات کالا توسط این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در راستای انجام رسالت کاری خود و در جهت خدمات رسانی مستمر به مردم و همچنین ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی در استان طی سال گذشته  ۱۰۳ مورد پیمان را با مبلغ ۱۵ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال با پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان مختلف منعقد کرده است.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از ۱۰۳ مورد معاملات ثبت شده تعداد ۵۹ مورد مناقصه در بخش طرح‌های عمرانی، ۱۰ مورد در بخش جاری و پشتیبانی و ۳۴ مورد در بخش خرید کالا بوده است.

وی با اشاره به انتخاب شرکت گاز استان خراسان جنوبی به عنوان استان معین در گازرسانی به سیستان و بلوچستان افزود: از پیمان‌های برگزار شده ۱۷ مورد مربوط به پروژه‌های گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان بوده است.

محمودی افزود: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی یکی از راهکارهای کلیدی در جهت افزایش بهره‌وری، مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و مدیریت تخصیص منابع سازمانی است.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی با تشکر از فعالیت واحد امور قراردادهای شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی مراحل شامل انتخاب پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان پیمان‌های فوق، مراحل تخصیص و تامین اعتبار، طراحی و تکمیل نقشه‌ها و سایر موارد در سایت‌های مربوطه از جمله پایگاه اطلاع رسانی مناقصات، سایت شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و پایگاه اطلاعات قراردادها درج می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رکورد زنی دوباره مردم خراسان جنوبی در عرصه انتخابات/ مشارکت 74 درصدی مردم استان در انتخابات 1400

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها