۱۰۰ درصد اراضی ملی خراسان جنوبی سنددار شدند

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از صدور سند تک برگ برای ۱۰۰ درصد املاک ملی با همکاری منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش  “پیام خاوران” علیرضا عباس زاده صبح امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای قانون جامع حدنگاری اظهار داشت: صدور هزار و ۲۰۰ سند تک برگ برای دستگاه‌های اجرایی استان پیش‌بینی شده بود که اعتبار مورد نظر برای انجام آن هم تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه فرد یا دستگاهی که خواستار صدور سند برای املاک خود است باید به دستگاه‌های مربوط مراجعه کند گفت: در این راستا هر دستگاه اجرای باید نماینده خود را در این زمینه به اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معرفی کند تا شرکت مجری اجرای این طرح از این طریق اقدامات مورد نظر را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جلسه گزارش کلی از روند اجرای این طرح ارائه می‌شود، تصریح کرد: بعد از این جلسه باید برای صدور اسناد تک برگ دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف شود.

عباس زاده خاطرنشان کرد: فهرستی از املاک مورد نظر در دستگاه‌های اجرای باید تهیه و در اختیار اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قرار گیرد تا مجری طرح حدنگاری بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: برای ۱۰۰ درصد املاک ملی خراسان جنوبی با همکاری منابع طبیعی استان اسناد تک برگ صادر شده که در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کار با روحیه جهادی ارزش پیدا می‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها