مهندس صفدری‌زاده بهترین الگو در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و کمک‌های خیرخواهانه است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالان اقتصادی و کارآفرینان، افسران جنگ اقتصادی هستند گفت: مهندس صفدری زاده بهترین الگو در بخش‌های مختلف جامعه اعم از اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و کمک‌های خیرخواهانه است.

به گزارش  “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز در دیدار با ریاست سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن همه نیازمندی‌های مردم را هدف قرار داده و در جنگ اقتصادی امروز، دشمن با ظالمانه‌ترین تحریم‌ها، فشارهای  اقتصادی سنگینی را به مردم وارد می‌کند .

وی با اشاره به اینکه مردم ما در ولایت مداری زبانزد و خاص هستند افزود: به طوری که امام راحل فرمودند که در زمان رسول الله هم چنین مردم متعهد و ولایی دیده نشده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید براینکه بنده براین باورم که باید نگاه ویژه‌ای در همه بخش‌ها به حوزه اقتصادی شود گفت: امروز در یک نبرد اقتصادی هستیم و وقتی جنگ اقتصادی پیش می‌آید ما وظیفه  بیشتری برای ایفای نقش پیدا می‌کنیم  .

مهدوی با بیان اینکه تلاش ما براین است تا همه ظرفیت‌ها را بسیج کنیم تا در برابر طرح‌هایی که دشمن می‌خواهد ما را زمین بزند نقشه‌های او را نقش برآب کنیم افزود: معتقدیم باید هم به فعالان اقتصادی و آنهایی که تلاش می‌کنند در این برهه از زمان با ایجاد زمینه اشتغال چرخی از مملکت را به حرکت درآورند کمک شود تا سرمایه گذار ناامید نشود و هم در کشف و شناسایی افرادی که می‌توانند کارآفرینی کنند، تا این زنجیره کمک به نفع مردم و پویایی اقتصاد کشور باشد.

وی با تاکید براینکه استان خراسان جنوبی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در بخش‌های مختلف از جمله در بخش معدن دارد افزود: با توجه به دارایی‌هایی که در بخش مختلف معادن داریم به راستی می‌توان استان را با عنوان بهشت معادن یا عسلویه معدنی نام ببریم.

بیشتر بخوانید   مشکلات شهرستان های خراسان جنوبی درسفرهای شهرستانی بررسی می شود

مهدوی تاکید کرد: با وجود دارایی‌های زیادی که در بخش‌های مختلف از جمله معادن داریم اما ان طور که باید توجه نشده و در ریل توسعه حرکت نکردیم ادامه داد: استان زرخیزی هستیم اما به فعلیت نرسیدیم و اگر به دنبال این هستیم که به فعلیت برسیم نیازمند مردان بزرگ اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان از همان سال‌هایی که کلنگش بر زمین خورد تاکنون توانسته  گام‌های خوبی بردارد و اعتماد جامعه اقتصادی استان را جلب کرده که این اعتماد بزرگترین سرمایه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه صفدری‌زاده یکی از بهترین الگوها در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و خیرخواهانه است گفت: از ایشان می‌خواهیم کمکها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند را بیشتر به سطح جامعه معرفی کنند.

مهدوی افزود: از ایشان می‌خواهیم بگذارند فعالیت‌ها و کارهای خیرخواهانه ایشان بیشتر در سطح جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه شما فعالان اقتصادی، سربازان و افسران جنگ اقتصادی هستید گفت: جبهه اقتصادی ما جبهه‌ای گسترده است که شما و امثال شما در این عرصه در حالی که مال و زندگی خود را گذاشته‌اید، در این جبهه با تمام نیروی خود ایستاده‌اید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: خیلی از افراد تصورشان بر این است که همه چیز در همین دنیا خلاصه می‌شود و تنها پول همه چیز و معیار است، اما شما چه در عرصه  اقتصادی چه در عرصه اجتماعی و کمک‌های خیر خواهانه ثابت کردید که می‌توان با این اقدامات درس بزرگی به جامعه داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  پای کارترین پایه اصلی اقتصادی استان هستید گفت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از زمان آغاز به کار تاکنون به خوبی کار کرده که این عملکرد خوب برگرفته از پشتکار عزم جدی شما است.

بیشتر بخوانید   بانوانی که تار زندگی‌‌شان را به پود عشق گره می‌زنند تا نقش و طرحی جهانی خلق کنند

عباس زاده با اشاره به اقدامات گسترده سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی چه در مرز و چه در سایت مرکزی گفت: اتفاقات خوبی رقم خورده و در جنگ اقتصادی جزو بهترین‌ها هستید و به عبارتی دیگر وجود شما برای استان خراسان جنوبی غنیمت است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها