۵ روستای دیگر شهرستان درمیان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت تلفن همراه، ۵ روستای دیگر شهرستان درمیان، به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۵ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

وی عنوان کرد: با ارتقاء ۴ سایت تلفن همراه در روستاهای اسکندر، گزند، بنیاب و سیدآباد شهرستان درمیان، ۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ خانوار تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه قرار گرفته اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی با اشاره به ایجاد دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در این روستاها اظهار داشت: با ارتقاء این سایت ها و توسعه شبکه ملی اطلاعات در این روستاها، علاوه بر پوشش اینترنت پرسرعت همراه، دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات نظیر آموزش آنلاین، بانکداری الکترونیک، خرید و فروش آنلاین و … برای اهالی شریف این روستاها برقرار شده است.

بهی تصریح کرد: این پروژه ها از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال و تحت شبکه همراه اول اجرایی شده اند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تولید طلای سفید در بشرویه حمایت شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها