بهینه سازی یک الزام برای کاهش مصرف انرژی است/کاهش ۲۴ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از کاهش ۲۴ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور، بهینه‌سازی یک الزام برای کاهش مصرف انرژی است.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در بازدید از واحد بهینه‌سازی انرژی  و تبریک روز بهینه‌سازی به کارکنان این واحد اظهار داشت: ایران در زمینه مصرف گاز طبیعی به عنوان چهارمین کشور پرمصرف دنیا شناخته می‌شود و باتوجه به شرایط موجود و ناترازی تولید و مصرف، بهینه‌سازی یک الزام برای کاهش مصرف است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: همانطور که در سال گذشته با مشارکت خوب همکاران شاهد بهینه‌سازی بیش از هزار موتورخانه در سطح استان بودیم، امسال نیز باید تمام تلاش خود را برای دعوت مردم به بهینه‌سازی موتورخانه‌ها انجام دهیم.

محمودی تصریح کرد: بر اساس پایش‌های صورت گرفته با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها شاهد کاهش ۲۴ درصدی مصرف انرژی هستیم که با توجه به رایگان بودن طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، این طرح یک فرصت مناسب برای کاهش هزینه‌های مشترکین به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بهینه‌سازی، هوشمند‌سازی کنتور‌های گاز نیز باید مدنظر قرار گیرد تا کنترل و مدیریت منابع انرژی بهتر انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طرح رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتور خانه‌ها هم اکنون نیز در حال اجرا است و همه مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.goc. nigc.ir در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح احسان و اطعام حسینی در خراسان جنوبی اجرا می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها