بدرقه باشکوه قاینی‌ها با پیکر شهید امنیت + تصاویر

صبح امروز پیکر شهید امنیت حسن بادامکی با حضور باشکوه مردم استان خراسان جنوبی به ویژه اقشار مختلف مردم شهرستان قاین، مسئولان، خانواده‌های شهدا و نیروهای مسلح در شهرستان قاین تشییع شد.

به گزارش “پیام خاوران” درحالی امروز مردم خراسان جنوبی از جای جای استان خود را به قاینات رسانده بودند تا در مراسم تشییع شهید حسن بادامکی شرکت کنند که او یک شهید دهه هفتادی است که در حادثه تروریستی سراوان تا آخرین نفس برای دفاع از امنیت کشورش ایستاد.

آری او یکی از ۵ شهید حادثه تروریستی پاسگاه مرزی سراوان است. شهید حسن بادامکی متولد اول بهمن ماه ۱۳۷۷ و اهل خراسان جنوبی (شهرک هاشمیه شهرستان قاینات) است که امروز پیکر پاکش با حضور مسئولان،مردم و اقشار مختلف در شهرستان قاین تشییع شد.

امروز در قاین غوغایی برپا بود همه آمده بودند، زن و مرد، پیر و جوان، دوست و آشنا همه آمده بودند تا در مراسم تشییع شهید امنیت شهید حسن بادامکی شرکت کنند. آنها آمده بودند تا بگویند به وجود جوانانی مانند حسن بادامکی افتخار می‌کنند.

امروز مردم و مسئولان در کنار هم آمده بودند تا با صدای بلند فریاد بزنند “ای شهید ما قدردان خون پاک تو هستیم” ، ای شهید بدان اگر امروز سلبریتی‌ها برای تو هشتک به راه نمی‌اندازند، اما ما خوب می‌دانیم امنیت اتفاقی نیست و اگر تو و امثال تو نبودید امروز تروریست‌ها به راحتی وارد خاک کشورمان شده بودند.

مردم قاین امروز شعارهایی از قبیل “این گل پرپر ما هدیه به رهبرما”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست” را سر می‌دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی و رسانه‌ای معاف از مالیات شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها