زائران بیرجندی با ۶ دستگاه اتوبوس عازم مرقد امام راحل می‌شوند

فرماندار بیرجند گفت: عاشقان امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان با ۶ دستگاه اتوبوس عازم مرقد پیر جماران می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، علی فاضلی فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نام نویسی برای اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل در حال انجام است که ۳ دستگاه اتوبوس مخصوص برادران، دو دستگاه برای خواهران و یک دستگاه نیز برای اقشار شهرستان بیرجند پیش بینی شده است.

وی افزود: عاشقان امام خمینی (ره) ۱۲ خرداد از حسینیه جماران بیرجند راهی حرم ملکوتی ایشان می‌شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شرکت کنند.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: با عنایت ویژه استاندار، تمام مقدمات سفر آماده است و زائران بعد از شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، عازم مشهد مقدس می‌شوند و ۱۶ خرداد به بیرجند باز می‌گردند.

فاضلی فرد بیان کرد: مراسم محوری شب ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه جماران بیرجند بعد از نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حاج مهدی طائب برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همانند سال‌های گذشته این مراسم همچنین در روز ارتحال امام از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در مدرسه علمیه معصومیه بیرجند واقع در خیایان مطهری بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هرگونه ذبح دام در معابر عمومی جرم است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها