کمبود آب شرب خراسان جنوبی جدی است

نماینده مردم فردوس در مجلس با اشاره به وضعیت کمبود آب شرب در برخی از مناطق حوزه انتخابیه، گفت: کشاورزان و صنعتگران و مردم عزیز حتی در تامین آب شرب مشکلات جدی دارند، این موضوع در خور شأن این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست.

به گزارش “پیام خاوران” مجید نصیرائی در نشست علنی ظهر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) که عملکرد کلی مجلس را تایید و افتخار مجلس انقلابی را بار دیگر تاکید و تایید فرمودند، از سفر پرخیر و برکت ریاست محترم مجلس به حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و گفت: برکات این سفر برای مردم خواهد ماند.

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس یازدهم در تذکری به وزارت نیرو گفت: مردم استان خراسان جنوبی با کمبود جدی آب مواجهند، کشاورزان و صنعتگران و مردم عزیز حتی در تامین آب شرب مشکلات جدی دارند، این موضوع در خور شأن این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست.

وی ادامه داد: در بخش هایی از این منطقه مردم دچار مشکلات جدی در تهیه آب شرب هستند، به سرعت این موضوع باید تدبیر و مشکلات برطرف شود.

نصیرائی خطاب به وزیر کشور نیز یادآور شد: مردم در برخی از شهرهای حوزه انتخابیه در بحث نان مشکل جدی دارند، متاسفانه با مشکل کمبود آرد مواجهیم و مردم باید ساعت ها در صف های نانوایی بمانند، این موضوع نیازمند تدبیر ویژه است.

منبع: خانه ملت

پایان پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عطر شهادت در خنکای کویری بیرجند پیچید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها