۱۲۰ باکس زباله در معابر شهری نهبندان نصب شد

شهردار نهبندان گفت:با هدف جمع آوری مناسب زباله های شهری و ارتقاء خدمات رسانی  به شهروندان  ۱۲۰ باکس زباله در معابر شهری نهبندان نصب شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ مرتضی صادق بختیاری  در بازدید از مناطق شهری نهبندان اظهار داشت: این باکس های زباله ۷۷۰ لیتری و سینی فلزی زیر باکسی آن با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خریداری و در سطح شهر و محلات نصب شده است.

وی گفت:نحوه و چگونگی جمع آوری و انتقال اصولی و بهداشتی زباله های شهری نقش مهمی درسیما و منظری شهری، بهداشت محیط و رضایت مندی شهروندان دارد.

شهردار نهبندان افزود : برنامه ریزی و مدیریت جمع آوری زباله ها در زمان بندی مشخص با هدف جلوگیری از انتشار بوی تعفن ، جاری شدن شیرابه وپخش زباله به وسیله حیوانات از جمله اقدامات اساسی است که مورد تاکید مدیریت شهری قرار دارد و هم اکنون در شبانه روز بیش از ۷ تن زباله توسط ۲ دستگاه خودروی مکانیزه و ۶ نفر نیروی خدماتی از سطح شهر و بیمارستان جمع آوری می شود .

صادق بختیاری بیان کرد: همچنین بازسازی باکس‌های زباله معیوب و  شستشوی باکس های زباله در جهت سالم سازی محیط و جلو گیری از انتشار تعفن وشیرابه نیز از دیگر اقدامات شهرداری نهبندان می‌باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان با همکاری و مشارکت درتفکیک زباله در مبداء و گذاشتن زباله ها در زمان مقرر جهت جمع آوری ، شهرداری را همچون گذشته در نظافت و زیبایی شهری و جلوگیری از معضلات زباله‌گردی یاری نمایند.

 

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیابان لوت و روستای زیبای دهسلم میزبان مسافران در قلب کویر ایران

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها