صدور یک روزه پروانه ساخت مسکن ملی در شهرداری فردوس

شهردار فردوس از صدور پروانه ساخت مسکن ملی در شهرداری فردوس در کمترین زمان ممکن  و کمتر از یک روز  خبر داد.

حسین اکبری در گفتگو با “پیام خاوران“، با اشاره به روند طولانی صدور پروانه ساختمانی از سوی برخی شهرداری‌ها که یکی از عوامل کندی روند ساخت‌و‌ساز و عقب‌ماندگی اجرای برنامه‌های مسکن ملی است اظهار داشت: صدور پروانه ساخت مسکن ملی در شهرداری فردوس در کمترین زمان ممکن یعنی یک روز امکان پذیر شد.

شهردار فردوس افزود: با تلاش پرسنل  شهرداری به ویژه واحد شهرسازی و درآمد و دبیرخانه، پروانه ساختمان‌هایی که مشکل خاصی نداشته باشند و مالک بتواند نقشه‌های تایید شده نظام مهندسی (که اسامی ناظرین مشخص باشد) و تاییدیه تامین اجتماعی را ارائه کنند، یکروزه انجام و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در راستای ضرورت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن وخانه دار شدن شهروندان و به ویژه جوانان با تصویب شورای اسلامی شهر فردوس و شورای مسکن شهرستان، صدور پروانه‌های ساختمانی مسکن ملی شهر فردوس با نرخ سال ۱۴۰۱ تا پایان خردادماه سال جاری و با ۳۰ درصد تخفیف و شرایط اقساط ۶ ماهه، توسط شهرداری فردوس انجام  می‌شود.

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال ایتا ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

شهردار فردوس بیان کرد: به متقاضیان این طرح جهت استفاده از این فرصت تخفیفات و حمایت‌های شهرداری، توصیه می‌شود هر چه زودتر در زمینه اخذ پروانه ساختمانی اقدام کنند.

اکبری بیان کرد: روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم ارگانهای دخیل در این طرح مد نظر قرار گرفته و تسریع گردد و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی گفت: با آغاز اجرای طرح مسکن ملی شهر فردوس، در سایت ۱۷ هکتاری تا امروز ۳۰۵ پروانه صادر شده ، ۷۳ پروانه در مرحله صدور و ۴۸ نفر نیز از متقاضیان اقدامی نکردندو همچنین در سایت ۷۵ هکتاری حدود ۳۰ نفر مراجعه و مراحل صدور پروانه ساختمانی در حال انجام هست.

بیشتر بخوانید   بازدید استاندار خراسان جنوبی از نوار شرقی مرز استان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها