اعزام اولین گروه زائران خراسان جنوبی به حج تمتع

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: صبح امروز اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام شدند و این پروازها تا ۱۶ خرداد ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین دستگردی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز ۲ کاروان از زائران حج تمتع استان در قالب یک پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: ۲۳۲ زائر در این پرواز اعزام شدند که ۱۶۵ نفر از آن‌ها مربوط به یک کاروان شیعه بودند و۶۷ نفر مربوط به یک کاروان اهل سنت بودند که نفرات باقیمانده از کاروان دوم عصر امروز به عربستان اعزام می‌شوند.

دستگردی بیان کرد: زائران امسال حج تمتع از استان ۲ هزار و ۲۰ نفر و عوامل اجرایی و ستادی حج و زیارت ۱۰۱ نفر هستند.

وی اظهار داشت: سفر حجاج استان خراسان جنوبی ۳۴ روزه خواهد بود و تمامی زائران مدینه بعد خواهند بود که در قالب ۱۵ کاروان با ۹ پرواز به حج اعزام می‌شوند.

 مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی نیز گفت: صبح امروز اولین گروه از زائران حج تمتع خراسان جنوبی از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند عازم سرزمین وحی شدند که عملیات  پرواز زائران تا ۱۶ خرداد ماه ادامه دارد.

طهماسبی بیان کرد: عصر امروز نیز یک پرواز دیگر به مقصد فرودگاه جده خواهیم داشت و سه پرواز دیگر در روز چهاردهم خرداد، دو پرواز در پانزدهم خردادماه و دو پرواز هم در شانردهم خردادماه از بیرجند به مقصد عربستان خرکت خواهد کرد.

وی افزود: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند از نظر زیرساختی و امکانات هیچ گونه مشکلی برای پروازهای بین المللی از جمله پروازهای حج و عتبات ندارد و تلاش ما بر این است که عملیات پروازهای حج بدون کوچک‌ترین مشکل خاصی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید   روش ثبت نام لاستیک دولتی خودرو

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها