پیام مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)و قیام  ۱۵ خرداد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به همه هموطنان گرامی تسلیت گفت و سالگرد قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش ” پیام خاوران ” ،متن پیام  مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به شرح زیر است:

هوالفتاح العلیم

به فرموده مقام معظم رهبری “امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است”و چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان، یادآور عروج بزرگمردی است که نامش با آزادی و اعتلای یک ملت عجین شده چراکه خیزش عظیم مردم شریف و ستمدیده ایران اسلامی را در برابر سلطه نظام استبداد و استثمار رهبری کرد.

امام خمینی (ره) در عصر و زمانه ای زیست و پرچم مبارزات دینی را برافراشت که کمتر کسی تصور به بار نشستن درخت انقلاب را داشت. انقلابی که به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و مذهبی و با رهبری این پیر فرزانه به عنوان آخرین انقلاب قرن، تمامی متفکران غرب و شرق را نیز به حیرت واداشت و معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد.

همین حیرت و شگفت زدگی در ارتحال جانسوز آن عزیز سفر کرده نیز بار دیگر تکرارشد و مردم دوستدار ولایت همچون بهمن ۵۷ که استقبال تاریخی و پرشکوهی داشتند در چهاردهم خرداد نیز بدرقه بی نظیری از امام و مقتدای خود به جا آوردند.

۱۵خردادنیز از دیگر روزهای بزرگ و سرنوشت سازی است که یادآورحرکت و جنبش آزادیخواهان و دیندارانی بود که بارهبری امام راحل و باایثار و ازجان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شدند و افتخار و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند.

سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف میهن اسلامی وهمکاران در صنعت برق خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم؛ امید است  با پاسداری از آرمان های رفیع انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، در راه اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش توفیق یابیم.

بیشتر بخوانید   رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد+ تصاویر

 مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها