مکتب امام خمینی منطقه ای نبود بلکه علمدار مکتب مبارزه با ظلم وستم بود/ افق حرکت و نگاه امام خمینی جهانی بود

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) منطقه ای نبود بلکه او علمدار مکتب مبارزه با ظلم و ستم بود گفت: افق حرکت و نگاه امام خمینی(ره) جهانی بود.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب  شامگاه شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در حسینیه جماران  بیرجند برگزار شد اظهار داشت: مکتب امام خمینی(ره) مکتبی منطقه ای نبود بلکه او با کل کفر و ظلم و ستم خواهی دشمن بود و اعلام مبارزه با ظلم و ستم داشت و شاید همین روحیه او بود که ملت ما را فراخوان کرد که  نباید زیر بار ظلم ستم بروید.

وی با بیان اینکه هدف دشمن این بود که علمدار جریان ظلم ستیزی مبارزه با ستم را بزند تا چراغ بصیرت افزایی که امام خمینی(ره) روشن کرده بود را خاموش کند افزود: ملت ما به دشمن اجازه نداد که دستش به امام برسد تا امام خمینی را شهید کند، لذا امام را تبعید میکرد تا به خیال خودش مردم را با افکار امام دور کند.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: امام خمینی(ره) عاشق شهادت بود، و اگر دشمن او را شهید می کرد، برای امام افتخار بود ، اما مردم با همراهی که داشتند پشت امام خمینی(ره) بودند و همین سبب شده بود دشمن نتواند امام را شهید کند.

طائب گریزی به مردم زمان پبامبر اکرم (ص) زد و گفت: پیامبر اکرم در جنگ احد تا مرز شهادت پیش رفت و شاید همین بود که امام خمینی(ره) بارها اعلام کرد این مردمی که ما داریم، پیغمبر در زمان خودش نداشت .

وی ادامه داد: در زمان پیامبر موارد متعددی بود که حتی از یاران نزدیک پیامبر در عمل او را تنها گذاشتند، به عنوان مثال در جنگ احزاب فشار بسیار زیادی برپیامبر بود و در زمان عملیات جنگ احزاب،دشمن پبامبر را به نوعی تحت محاصره قرار داده بود و فشار اقتصادی به مردم مدینه وارد بود فشار روانی بسیار بالا بود، حال اگر بخواهیم مردم ما را با مردم زمان پیامبر مقایسه کنیم ، می بینیم که چقدر مردم پشت امام خمینی (ره) بودند.

بیشتر بخوانید   پلیس از ابتدای امسال 50 شهید برای برقراری نظم و امنیت تقدیم انقلاب کرد

طائب با تاکید براینکه هرگاه امام خمینی(ره) اشاره می کرد، ملت ما پای کار بودند و به ندای او لبیک می گفتند گفت: مردم ما هیچگاه پشت امام خمینی(ره) را خالی نکردند و بسیار با بصیرت بودند.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) وقتی حرکت روشنگری و بصیرت افزایی خود را آغاز کرد در ابتدا خیلی ها همراهی نکردند چرا که او را سدی برای مال اندوزی های خود می دیدند، امام هم افق حرکت راه را کوتاه برنداشت، او افق را جهانی برداشته بود.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید براینکه امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی تا آخرین نبرد ها اجازه صلح نداد چرا که معتقد بود خون بر شمشیر پیروز است گفت: ماهم که پیرو راه امام هستیم، و قرار است برای امام زمان(عج) قدرت ایجاد کنیم، هیچگاه نباید تن به ظلم ستم بدهیم .

طائب با بیان اینکه برخی ها تصورشان براین بود جمهوری اسلامی قرار است فقط برایشان زندگی بی دغدغه ای فراهم کند و دیگر برایشان بصیرت مهم نبود گفت: همانهایی که این تفکر را داشتند در کنارشان عده ای هم بودند که به دنبال قدرت بودند وقتی دیدند نمی توانند قدرت را از شاه بگیرند ، در کنار امام ایستادند و تصورشان این بود که قدرت را که از شاه توسط امام بگیریم پیروز هستیم.اما بعد از اینکه امام با کمک مردم شاه را فراری داد، دیدند او کسی نیست که قدرت طلب باشد.

رئیس قرارگاه عمار  با بیان اینکه بیعت مردم در زمان امام خمینی(رهسبب شد تا امروز این مردم با جانشین امام، رهبری انقلاب داشته و به اینجا برسیم گفت: ساده زیستی مردم داری بصیرت افزایی که امام داشت سبب شد تا امروز به اینجا برسیم.

بیشتر بخوانید   ۳۲ پروژه گازرسانی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید‌

طائب با بیان اینکه همین ملتی که با رهبری بیعت کردند قوی و محکم تا کنون جلوی غرب ایستاده اند و در برابر آن دشمنانی که در سوریه ، در عراق، در یمن، در افغانستان کنار آمریکا بودند، نتوانستند بر ملت ما پیروز شوند چرا که ما حاج قاسم سلیمانی ما در برابر همه دسیسه هایشان پیروز شد.

وی  با بیان اینکه  همان عربستانی که روزی ترامپ اعلام کرد عربستان گاو شیرده برای ما است، امروز می بینیم عربستان اعلام می کند که می خواهیم در کنار ایران باشیم گفت: اگر کسی با امام زمان(عج) بیعت کند امام زمان جبهه حق را یاری میدهد .

رئیس قرارگاه عمار بیان داشت: در هدف گذاری که برای منتظر واقعی برای ظهور امام زمان (عج) داریم باید از موانع عبور کنیم استقامت بورزیم، همان گونه که هارون مکی داخل آتش ایستاد حال اگر می خواهیم زمینه ساز ظهور و منتظر واقعی باشیم، باید همانند هارون مکی باشیم باید دوام بیاوریم.

طائب با بیان اینکه امروز خیلی ها از اوضاع اقتصادی گلایه دارند  و می گویند این چه وضعی است افزود: رئیس جمهور رئیس مجلس باهم ، هم قسم هستند و همه تلاششان برای رفع مشکلات است ، حال  هرکدام از ما هم اگر می توانیم حتی به اندازه خیلی کم قدمی برای رفع مشکلی برداریم نباید کوتاهی کنیم  باید در همه سختی ها کنار هم باشیم.

انتهای پیام/۲۵۴

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها