دمای خراسان جنوبی از فردا تا جمعه سردتر می‌شود

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: به تدریج از فردا تا روز جمعه کاهش نسبی دما در استان انتظار می رود و روز جمعه هوای خنک تری نسبت به روزهای اخیر پیش‌بینی می شود.

یه گزارش پیام خاوران” جواد نخعی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کمینه دمای هوا در استان امشب هم روند افزایشی دارد و به تدریج از فردا تا روز جمعه کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و روز جمعه هوای خنک‌تری نسبت به روزهای اخیر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا تا جمعه در ساعات عصر تا شب وزش باد تشدید سبب خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید افقی خواهد شد، گفت: در این مدت به تناوب افزایش ابر انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی یادآور شد: امروز و فردا برای نقاط غربی استان رگبار خفیف باران قابل پیش بینی بوده و از روز جمعه در سطح وسیع‌تری از استان احتمال بارش وجود دارد.

نخعی گفت: در شب و روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین و طبس و دهسلم به طور مشترک با بیشینه دمای ۴۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان بوده است.

وی اظهار داشت: میزان تغییرات دما در مرکز استان طی شبانه روز گذشته بین ۱۸ و ۳۷ درجه سلسیوس گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دمای کنونی بیرجند ۲۹ درجه سلسیوس بوده که نسبت به ساعت مشابه روز گذشته تغییری ندارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بانک‌ها پرداخت وام ازدواج را تسهیل کنند/ برای رشد حداقل سه برابری جمعیت خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها