حضور مردم در انتخابات پشتوانه ای قوی برای جمهوریت نظام است

امام‌ جمعه موقت بیرجند با اشاره به نقش مردم در صحنه های سیاسی مختلف در کشور گفت: امسال انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و حضور مردم در این انتخابات پشتوانه قوی برای جمهوریت نظام است.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بیرجند  که در مسجد جامع المهدی (ع) اقامه شد با بیان اینکه هراس و سرگیجه صهیونیست ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی ایران و کار بزرگ مجموعه نیروهای مسلح است اظهار داشت: این اقدامات و توانمندی های نظامی ایران، بیانگر قدرت تهاجمی ایران است.

وی با اشاره به رونمایی از موشک فراصوت فتاح در ۱۶ خردادماه با حضور مسئولان کشوری، اظهار کرد: تاکنون سه کشور آمریکا، چین و روسیه از این قدرت برخوردار بودند و ایران چهارمین کشور است که به این قدرت رسید.

خطیب‌ جمعه موقت بیرجند با بیان این مطالبه که چطور کشوری که در نظامی و موشکی به این حد از توان رسیده است، در حوزه های دیگر مانند خودروسازی همچنان دچار چالش است؟ افزود: مجموعه صنایع و خودروسازی در کشور باید از مجموعه نیروهای مسلح درس بگیرند و کشور را از وابستگی نجات دهند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم یک پشتوانه قوی برای نظام است،  تصریح کرد: علاوه بر حضور باشکوه، انتخاب آگاهانه و فرد اصلح برای پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم است، بنابراین مردم استان با حضور و انتخاب آگاهانه و با بصیرت بار دیگر ولایتمداری خود را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به برقراری روابط بین ایران و عربستان و توسعه روابط منطقه ای ایران، امارات، عربستان و چین، این را یک شکست بزرگ برای آمریکایی ها دانست و گفت: امروز یکه تازی آمریکا در منطقه به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید   سپاه بیش‌از اینکه متکی به سلاح و مهمات باشد متکی به مردم است

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه آمریکایی ها تلاش می کردند تا ایران را در منطقه ضعیف کنند اما امروز برعکس شده و ایران در منطقه قدرت اول است و آمریکا ذلیل شده است، گفت: با صبر و ایمان و امید به آینده، مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه علم و ایمان از مباحث مهم در مکتب اسلام است، گفت: علم و معرفت و شناخت؛ زمینه جهان‌شناسی را در وجود ما، زمینه سازی می‌کند و وقتی معرفت و شناخت فراهم شود زمینه ایمان به خدا، قیامت و وجود حجت خدا را فراهم می آورد.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام راحل در حرم مطهر ایشان، اظهارکرد: ایمان به تعبیر شهید مطهری مقصدساز است و درون انسان را می سازد و در انسان انقلاب درونی را ایجاد می کند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: ۳۴ سال از ولایت و رهبری خلف صالح امام می‌گذرد و همچنان مردم با امام و پیشوای جامعه همراه هستند و این از نعمت های بزرگ است که امام آن را شناخت و به آن ایمان داشت.

 وی با اشاره به اینکه همان طور که خدا حضرت موسی را در خانه فرعون قرار داد، زمینه تحول و انقلاب را در دل اروپا و در فرانسه برای امتم فراهم می کند، گفت: این ها در حالی رخ داد که کشورهای اسلامی اجازه ورود امام را نمی دادند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه حفظ میراث امام راحل از مهمترین ها است، افزود: امام سه تحول بزرگ در ایران اسلامی، امت اسلامی و سطح جهان رقم زد که این سه تحول باید حفظ شوند.

بیشتر بخوانید   ایران اسلامی از امن ترین کشورهای جهان است

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها