پرداخت ۴ میلیارد تومان مالیات برای توسعه ورزشی و آموزشی خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: ۴ میلیارد تومان مالیات از آغاز سال برای توسعه ورزشی و آموزشی خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش “پیام خاوران”، علی کریمدادی با اعلام این خبر اظهار داشت: این مبلغ سهم توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان به حساب آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: پارسال هم ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای هزینه کرد در استان واریز شد.

پایان تیر آخرین مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی همچنین گفت: پایان تیر آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۴۰۲ اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری خراسان جنوبی است.

علی کریمدادی افزود: مؤدیان مالیاتی از طریق سامانه my.tax.gov.ir می‌تواند مالیات خود را پرداخت کنند و به روز‌های پایانی موکول نکند.

وی یکی از اهداف مهم سازمان امور مالیاتی کشور را تأمین نیاز‌های توسعه‌ای و بویژه تحقق کامل شعار سال بر مبنای راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب برای جهش تولید و استفاده از ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: سعی شده با شناسایی فرار‌های مالیاتی، وصول سهم درآمد‌های مالیاتی از محل منابع مغفول مانده و اجرایی سازی نظام و ساختار مالیاتی هوشمند در قالب قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، از طرفی افزایش و بهبود ظرفیت‌های قانونی و تسهیلات و مشوق‌های مالیاتی مناسب، حمایت لازم از فعالیت‌های اقتصادی مولد و پویا و حتی ضعیف جامعه شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مبلغ مالیات80درصد اظهارنامه های ارسالی صاحبان مشاغل و کسبه خراسان جنوبی صفر است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها