افتتاح وبهره برداری از ۷۳۲ پروژه هفته دولت در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: همزمان باهفته دولت  ۷۳۲ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان در خراسان جنوبی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

به گزارش” پیام خاوران “ ، جواد قناعت امروز در حاشیه برنامه های هفته دولت به تشریح برنامه های استان در هفته دولت پرداخت و خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه های لحاظ شده برای هفته دولت امسال، تعداد ۷۰۶ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان افتتاح شده و وارد فاز بهره برداری می شوند.

وی ادامه داد: در این هفته عملیات اجرایی ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان نیز آغاز می شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت:  از مجموع این پروژه ها، ۲۵۳ پروژه شهری و ۴۷۹ پروژه نیز روستایی هستند.

وی به پروژه های شاخصی اشاره کرد که در این هفته افتتاح می شوند و گفت: ۷۷ پروژه گازرسانی با اعتبار ۴ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان و ۷۰ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان از جمله برنامه های این هفته است.

قناعت از افتتاح ۲۰۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق با ۳۳۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اظهار داشت: ۳ پروژه برق منطقه ای با اعتبار ۵۸۰ میلیارد تومان نیز در این هفته به بهره برداری می رسند.

وی گفت: ۶۰ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلوولت، پست ۱۳۲ کیلوولت شاهکوه و توسعه پست ۱۳۲ نهبندان، سه پروژه برق منطقه ای برای هفته دولت است.

استاندار خراسان جنوبی به اجرای ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این پروژه ها زمینه اشتغال مستقیم ۷۱۲ نفر را فراهم می آورد.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۴۰ نفر نیز از برنامه های این هفته است.

بیشتر بخوانید   استخدام ۵۰۹ نفر با آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها