شهید ناروئی در روستای بندان به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ستوانیکم محمدامین ناروئی از شهدای هنگ مرزی میرجاوه صبح امروز بر دوش مردم شهید پرور نهبندان در روستای بندان این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش “پیام خاوران”، مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ستوانیکم محمدامین ناروئی از شهدای هنگ مرزی میرجاوه صبح امروز با حضور سردار حسن شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و مردم شهید پرور در روستای بندان شهرستان نهبندان برگزار شد.

شهید امین ناروئی پس از 16 سال خدمت در مرزبانی مناطق نهبندان، زاهدان و میرجاوه در حمله‌ تروریستی دو روز گذشته در میرجاوه به همراه 2 تن از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش تسنیم، در ساعت 20:30 شب جمعه خودروی هنگ مرزی میرجاوه که در حین سوختگیری در پمپ بنزین شهرستان بود، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که در این حادثه تروریستی سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه شامل ستوان دوم محمدامین ناروئی، سرباز وظیفه پارسا سوزنی و سرباز وظیفه امیر ابراهیم زاده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر از شهروندان زخمی شد.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها