چاپ خبر
گروه : padeshah
حوزه : اخبار استان, اخبار برگزیده استان, اقتصادی, صنعت برق خراسان جنوبی
شماره : 13221
تاریخ : 11 مارس, 2020 :: 7:58
ارائه خدمات الکترونیک وغیرحضوری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی

به گزارش" پیام خاوران " مهندس مهدی دادگر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم شریف استان، شهروندان گرامی می توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir مراجعه کنند. وی افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده ایم تاشهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به تمامی خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در تشریح فعالیت های الکترونیک موجود گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت هستند که به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند. مهندس دادگر افزود: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع آوری تجهیزات، درخواست قطع برق، جابجایی یا جمع آوری کنتور،دریافت جزئیات محاسبه صورتحساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان پذیر است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: مشترکین گرامی برای بهره مندی از این خدمات می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس www.skedc.ir و انتخاب منوی میز خدمت الکترونیک درخواست های خود را ثبت وپیگیری کنند. مهندس دادگر با تاکید بر اهمیت سلامتی و کرامت ارباب رجوع از مشترکان خواست تاضمن استفاده از خدمات این شرکت به صورت الکترونیک، با پرداخت به موقع هزینه های برق مصرفی خود شرکت توزیع نیروی برق استان را در ارائه خدمات با کیفیت و مستمر یاری رسانند. انتهای پیام/