بهگزارش "پیام خاوران " ، اين شركت در راستاي حذف مراجعات حضوري مردم به اداره هاي برق در سراسر كشور، اقدام به طراحي اپليكيشني براي ارائه خدمات برق به مردم به صورت غيرحضوري نموده است كه از طريق كافه بازار و همچنين سايت bargh-omid.ir قابل دريافت است. در همين زمينه روابط عمومي شركت توانير با انتشار اطلاعيه اي اعلام كرد: با توجه به اينكه اين سامانه براي خدمت بهتر با مردم طراحي شده، انتخاب نام آن نيز به مردم سپرده شده است. در اين اطلاعيه آمده است: شركت توانير در راستاي خدمت رساني بهتر به مشتركين برق اقدام به توسعه جامع خدمات الكترونيك نموده كه تمامي اين خدمات در اپليكيشن خدماتي غيرحضوري برق ايران متمركز است. اين اپليكشن از كافه بازار و همچنين سايت bargh-omid.ir قابل دريافت است در اين اطلاعيه به برخي از ويژگي هاي آن نيز اشاره شده است. با توجه به اينكه اين سامانه براي خدمت بهتر با مردم طراحي شده، انتخاب نام آن نيز به مردم سپرده شده است. از اين رو هموطنان گرانقدر مي توانند با نصب اپليكيشن در تلفن همراه يا مراجعه به سايت Bargh-omid.ir اسامي پيشنهادي خود براي اين سامانه را با در نظر گرفتن شرايط ذيل ارسال نمايند. شرايط پذيرش اسامي 1- نام ارسالي بايد ايراني باشد. 2- نام پيشنهادي منتخب، مشابه ساير سامانه هاي يا اپليكيشين ها نباشد 3- نام پيشنهادي تا حد ممكن بتواند در برگيرنده امكانات قابل عرضه در اين سامانه باشد. 4- هر فرد مي تواند بيش از يك نام هم پيشنهاد دهد. مهلت ارسال نام پيشنهادي 15 مهرماه مي باشد. حداقل به ده نام برتر جوايز ارزنده اهداشده و به نام برتر منتخب نيز جايزه نفيسي تقديم خواهد شد. ويژگي هاي اپليكيشين :