چاپ خبر
تمام خدمات برق از اول آذرماه غیرحضوری ارائه می شود

به گزارش " پیام خاوران " ،مهندس مهدی دادگر  اظهار داشت: برای پیشگیری هر چه بیشتر از شیوع کرونا و حذف مراجعه های حضوری و همچنین تحقق دولت الکترونیک، تمامی خدمات این شرکت از اول آذر امسال از طریق اپلیکیشن "برق من" به مشترکان ارائه می‌شود. وی افزود: مشترکان می‌توانند اپلیکیشن " برق من" را از سایت این شرکت به نشانی WWW.SKEDC.ir و همچنین از نرم افزار کافه بازار، دریافت کنند.   بیشتر بخوانید آغاز به کار نرم افزار “برق من” برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در خراسان جنوبی خراسان جنوبی مهمترین قطب تولید برق خورشیدی در کشور/کسب درآمد ۱۰میلیاردی از تولید برق خورشیدی در استان   وی گفت: مشترکان با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود در اپلیکیشن " برق من" تمامی خدمات از جمله دریافت و پرداخت صورتحساب برق، استعلام برق امید، اطلاع از خاموشی‌های احتمالی محل سکونت، ثبت حوادث و اتفاقات و ده‌ها خدمت دیگر را بدون مراجعه حضوری به شرکت‌های برق، دریافت می‌کنند. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی بیان کرد: در نرم افزار “برق من” همچنین می‌توانیم با بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دسته‌های مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شویم   دادگر با بیان اینکه بر اساس طرح برق امید، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب می‌شودگفت:در خراسان جنوبی ۵۴ هزار مشترک جزء دسته مشترکان کم مصرف هستند.   انتهای پیام/