چاپ خبر
گروه : padeshah
حوزه : اخبار استان, اخبار برگزیده استان, اقتصادی, نفت و گاز
شماره : 20771
تاریخ : ۸ آذر, ۱۳۹۹ :: ۱۵:۰۰
ارائه خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی به صورت مجازی

به گزارش "پیام خاوران " سید محمود هاشمی اظهار داشت : امکان ارائه 16 خدمت به منظور تسهیل در خدمات مرتبط با فعالیت های شرکت گاز استان توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است.   مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به 16 فعالیت دسترسی داشته باشند.   بیشتربخوانید  افزایش ۱۳ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی قدردانی از اقدامات کرونایی شرکت گاز خراسان جنوبی   وی در تشریع فعالیت های الکترونیک موجود گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت هستندکه به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.   هاشمی در ادامه افزود: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جابجایی و جمع آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورتحساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان پذیر است.   وی گفت: مشترکین گرامی برای بهره مندی از این خدمات می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس www.nigc-skgc.ir و انتخاب منوی میز خدمت الکترونیک درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.   جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)   مدیرعامل شرکت گاز استان یاداور شد: همچنین در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، 22 خدمت مرتبط با شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است. انتهای پیام /101