چاپ خبر
گروه : padeshah
حوزه : اخبار استان, اخبار برگزیده استان, اقتصادی, راه و ساختمان
شماره : 37774
تاریخ : 11 خرداد, 1401 :: 10:23
بیش از 13 هزار تماس با مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی ثبت شد

به گزارش "پیام خاوران"، هادی بهمنی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد : این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است. وی افزود: کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند. رئس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند  که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از13 هزارتماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است. انتهای پیام/ 102