به گزارش "پیام خاوران"، مرتضی رضیئی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اطلاع رسانی و پاسخگویی مسئولین نفت و گاز در استان خراسان جنوبی تشکر کرد.
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت گفت: خدمت به خلق یک افتخار است و تکریم مردم و حفظ عزت آنها اصلی اساسی است که باید در تمامی برنامهها مورد توجه قرار گیرد.
رضیئی با اشاره به نقش موثر رسیدگی چهره به چهره به افزایش رضایت مردم افزود: خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلتها شمرده شده و شایسته و بایسته است همواره تلاش کنیم تا در مسیر خدمت رسانی و رضایت به مردم پیشقدم باشیم.
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت ضمن اشاره به اطلاع رسانی مناسب و حضور مسئولین نفت و گاز در استان خراسان جنوبی گفت: طی دو روز حضور در شرکت گاز پاسخگو سوالات و درخواستهای مشترکین بودیم و امیدواریم توانسته باشیم در خدمت به مردم عزیز استان خراسان جنوبی قدمی مثبت برداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی نیز جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات هم استانیهای گرامی در محل میز خدمت ارتباطات مردمی حضور داشتند.
انتهای پیام/ 102