به گزارش "پیام خاوران"، هادی بهمنی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار داشت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 251 تماس با کارشناسان مدیریت راههای استان برقرار شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی یادآور شد: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
انتهای پیام/ 102