به گزارش "پیام خاوران"، رحمان محمودی اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و ارتباط مستقیم با مردم، در سال 1402 مجموعا 158 مورد ملاقات مردمی حضوری انجام شده است که 40 مورد مربوط به سه ماهه اول، 38 مورد مربوط به سه ماهه دوم، 44 مورد مربوط به سه ماهه سوم و 36 ملاقات مربوط به سه ماهه پایانی سال میباشد. مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: در جلسات ملاقات عمومی ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات مشترکین و مراجعین در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شرکت گاز و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات لازم به منظور رسیدگی به دغدغههای مراجعین در کوتاهترین زمان و در چارچوب قوانین صادر می شود. وی تصریح کرد: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضایت ارباب رجوع و مراجعانی که به خدمات ما نیاز دارند، رضایت و خشنودی خداوند را بدنبال دارد، پاسخگویی همراه با احترام قطعاً مصداق عبادت است. مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اختصاص دارد و تمامی مشترکین و مراجعین میتوانند به صورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل بیواسطه مطرح نمایند. انتهای پیام/ 102