به گزارش "پیام خاوران"، رحمان محمودی اعلام کرد: در تلاش هستیم با همت کارکنان و متخصصین، مدت زمان انجام تمامی خدمات 22 گانه را به صورت قابل توجهی کاهش دهیم تا رضایتمندی مشترکین افزایش یابد. وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تلاش است تا با استفاده از دانش روز دیجیتال و هوش مصنوعی به ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکین بپردازد، افزود: استفاده از فناوریهای بروز میتواند به کاهش هزینهها، افزایش خدمات و بهبود کارایی کمک شایانی نماید. مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هماکنون متخصصین شرکت گاز در حال بهرهگیری از هوش مصنوعی هستند و امید است که استفاده از این فناوری در آیندهای نزدیک گسترش یابد. وی تصریح کرد: شرکت گاز خراسان جنوبی جزو معدود شرکتهایی است که با خدمات برخط سازمان نظام مهندسی لینک شده و این امر موجب کاهش زمان انجام خدمات مشترکین شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی همچنین تأکید کرد که دورههای آموزشی تکمیلی برای کارکنان در این زمینه برگزار میشود تا مهارتها و دانش آنان بهروز شود و بتوانند از مزایای هوش مصنوعی و فناوریهای دیجیتال به بهترین نحو بهرهمند شوند. گفتنی است در همین راستا دوره آموزشی آشنایی با هوش مصنوعی با تدریس دکتر کلارسقانی به مدت دو روز در شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار شد. انتهای پیام/ 102