بیش از ۱۳ هزار تماس با مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی ثبت شد
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از ثبت ۱۳ هزار و ۹۷۶ تماس از ابتدای امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه های استان خبرداد.
به گزارش “پیام خاوران“، هادی بهمنی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار داشت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۱ تماس با کارشناسان مدیریت راههای استان برقرار شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی یادآور شد: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
انتهای پیام/ ۱۰۲
برچسب ها :حمل و نقل، مدیریت راه ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰