تقدیر از رئیس سازمان مدیریت خراسان جنوبی به عنوان مدیر برگزیده پژوهش و فناوری
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی خراسان جنوبی، بهدانی، به پاس فعالیتهای مؤثرش در حوزه پژوهش و فناوری استان در سال ۱۴۰۴، طی مراسمی با حضور استاندار و مسئولان استانی، به عنوان مدیر برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.












