دسته‌بندی‌های خبر: اخبار استان، اخبار برگزیده استان، بانک و بیمه
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1403 - 12:46
کد خبر : 66079

دربیستمین سالروز تأسیس بیمه دی عنوان شد

 گام های بزرگ در توسعه خدمات دیجیتال و رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیمه دی

 گام های بزرگ در توسعه خدمات دیجیتال و رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیمه دی
مراسم بیستمین سالگرد تأسیس شرکت بیمه دی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش” پیام خاوران “در این مراسم،که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نسایی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان ، موهبتی معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری و نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران  خراسان جنوبی برگزار شد سخنرانان به جایگاه ویژه بیمه دی در صنعت بیمه کشور، تحول دیجیتالی خدمات و نقش این شرکت در افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران، مشتریان و کارکنان پرداختند.

 

*رونمایی از ۷ سامانه جدید و اهمیت وصول مطالبات

معاون مالی و اقتصادی بیمه دی در این مراسم از رونمایی و راه‌اندازی ۷ سامانه جدید بیمه دی خبر داد.

بهروز قزلباش اظهارکرد: این سامانه‌ها با هدف بهینه‌سازی فرایندهای بیمه‌ای، تسریع در ارائه خدمات و افزایش شفافیت مالی طراحی شده‌اند.

وی همچنین تجمیع پرتفو را یکی از اولویت‌های اصلی بیمه دی دانست و تأکید کرد : سامان‌دهی دقیق منابع مالی و مدیریت صحیح بیمه‌نامه‌ها، عاملی کلیدی در افزایش پایداری مالی شرکت خواهد بود.

معاون مالی و اقتصادی بیمه دی به موضوع وصول به‌موقع مطالبات اشاره کرد و یادآورشد: که پرداخت سریع خسارات و حفظ تعهدات بیمه‌ای، نیازمند مدیریت صحیح منابع و تسریع در وصول مطالبات از بیمه‌گذاران و طرف‌های قرارداد است.

*حمایت از مشتریان و مقابله با تخلفات بیمه‌ای

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان هم در این مراسم با اشاره به اقدامات مثبت بیمه دی، نقش شرکت‌های بیمه در حمایت از حقوق مشتریان و همکاری با دادگستری برای مقابله با پرونده‌های جعلی را مهم دانست

حجت‌الاسلام والمسلمین نسایی، بر اهمیت نظارت بیشتر بر روند بیمه‌گری و مقابله با تخلفات بیمه‌ای تأکید کرد.

*پای کار بودن کارکنان بیمه دی در خدمت‌رسانی به ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی، در این مراسم به خدمات ارزنده بیمه دی در حوزه ایثارگران اشاره کرد و تأکیدکرد:دیجیتالی شدن فرایندهای بیمه‌ای نقش مهمی در تسهیل ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته است.

ابوالفضل نوفرستی همچنین از تلاش و پای کار بودن کارکنان بیمه دی در ارائه خدمات باکیفیت قدردانی کرد و این تعهد و همدلی را عاملی برای افزایش رضایت بیمه‌گذاران دانست.

*جایگاه بیمه دی در صنعت بیمه و مسیر پیش رو

مدیر بیمه دی استان خراسان جنوبی در  این مراسم به نقش کلیدی بیمه دی در ارائه خدمات نوین بیمه‌ای اشاره کرد و این شرکت را یکی از پیشگامان صنعت بیمه در تحول دیجیتالی و بهبود تجربه بیمه‌گذاران دانست.

امیر بنی‌اسدی، با تأکید بر تعهد بیمه دی به رضایت مشتریان، گفت:”امروز بیمه دی به‌عنوان یک مجموعه پیشرودرصنعت بیمه کشور، با توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و افزایش کیفیت خدمات، توانسته است اعتماد بیمه‌گذاران را جلب کند.

وی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی، همواره تلاش کرده‌ایم با رویکردی مبتنی بر نیاز مشتریان، بهترین و سریع‌ترین خدمات را ارائه دهیم.”

مدیر بیمه دی استان خراسان جنوبی بهبود فرآیندهای بیمه‌ای، کاهش بروکراسی اداری و تسریع در پرداخت خسارات را از مهم‌ترین برنامه‌های بیمه دی عنوان و تأکید کرد: این مجموعه همواره در تلاش است تا با نوآوری و توسعه خدمات الکترونیکی، رضایت حداکثری بیمه‌گذاران را تأمین کند.

بیمه دی با توسعه خدمات نوین و تعهد به ارائه پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، توانسته است رضایت حداکثری بیمه‌گذاران، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را جلب کند.

این مراسم نشان‌دهنده تعهد بیمه دی به توسعه خدمات نوین، افزایش همدلی سازمانی و ایجاد تحول در صنعت بیمه کشور بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.