انعقاد تفاهم نامه همکاری بين ستاد اقامه نماز وشرکت توزيع نيروی برق خراسان جنوبی

درراستای توسعه وترویج فرهنگ اقامه نماز، تفاهم نامه همکاری به امضای مدیر ستاد اقامه نماز استان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان رسید.

به گزارش “پیام خاوران “ مهدی دادگر در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان اهمیت موضوع نماز ونقش این فریضه در زندگی فردی واجتماعی افراد، برگزاری نماز جماعت درادارات را يک تکلیف دانست و بر حضور گسترده کارکنان علی الخصوص مدیران و روسای ادارات درصف های نماز جماعت تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: با عنایت به مبادله تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان و ستاد اقامه نماز، بکار گیری تمامی ظرفیت ها جهت تحقق اهداف در راستای برنامه های مصوب وکسب حداکثر امتیاز در شاخص های ارزیابی مورد انتظار است.

 

بیشتر بخوانید 

برودت هوا سبب محدودیت تولید برق در نیروگاه‌های خراسان جنوبی شد/مشترکان برق صرفه جویی کنند

تقدیر وزیر نیرو از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی نیز با تاکید بر اهمیت انعقاد این تفاهم نامه، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز خاطر نشان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه بومی کردن برنامه ها و استفاده از ظرفیت درون دستگاهی جهت گسترش و تحقق بهتر برنامه های ستاد اقامه نماز است.

حجت الاسلام و المسلمین کمیلی، از اجرای طرح های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بین شرکت توزیع نیروی برق استان و این ستاد خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای بومی کردن برنامه ها در چهار محور و 21 بند به امضا رسید.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه نقشه راهی بوده که از مرجعی قانونی و حاکمیتی ارائه می شود، افزود: با توجه به شاخص های ارزیابی، با اجرای صددرصد این تفاهم نامه، رقابتی مثبت بین ادارات سطح استان ایجاد می شود که در نهایت منجر به افزایش وارتقاء کیفیت برنامه های ستاد اقامه نماز می شود.

بیشتر بخوانید   لزوم مدیریت مصرف برق در هیئت‌های عزاداری

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد با استفاده از ظرفیت موجود در دو مجموعه می توان کارهای بزرگی انجام داد که البته ستاد اقامه نماز استان آمادگی خویش را جهت همکاری در برنامه های مختلف اعلام می دارد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

در پایان این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های شرکت در زمینه برگزاری نماز جماعت در شرایط کرونا، مسابقات قرآنی همکاران و همسران همکار وزارت نیرو، برگزاری مسابقات فرهنگی بین همکاران و خانواده همکاران و سایر اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط دبیر ستاد اقامه نماز شرکت ارائه شد.

 

انتهای پیام/102

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها