برطرف کردن مشکلات مناطق محروم با استفاده از امکانات و نیروهای داخلی میسر است

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه روستاها و مناطق محروم با استفاده از امکان و نیروهای داخلی میسر است و باید برای آن تلاش کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در بازدید از حوزه انتخابیه به روستای چیروک طبس رفت و با اهالی مهمان نواز این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار به لزوم عبرت گرفتن از تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از مطالعه تاریخ و مرور رویدادهای گذشته قصه‌گویی و یا نیش و کنایه زدن نیست بلکه هدف از مرور اتفاقات گذشته عبرت‌آموزی است.

وی تاکید کرد: امروز وقتی به رویدادهای افغانستان و اتفاقات فرودگاه کابل توجه می‌کنیم، از یک سو متأثر می‌شویم که چرا مردم مسلمان افغانستان در این وضعیت نامناسب و آزاردهنده قرار دارند و از سوی دیگر عاقبت اعتماد بیگانه و تکیه به آمریکا را مشاهده می کنیم و عبرت می‌گیریم.

نصیرایی بیان داشت: افتخار و کارهای بزرگی که برای  توسعه کشور در سطح روستاها انجام شده همه به برکت این نظام جمهوری اسلامی است و امروز نیز برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه روستاها و مناطق محروم با استفاده از امکان و نیروهای داخلی میسر است و باید برای آن تلاش کرد.

در این بازدید مردم برخی از مشکلات روستا را به اطلاع نماینده خود رساندند که تامین مسکن، برق محله، اجرای طرح آبخیزداری، اینترنت پر سرعت و تامین آب شرب و کشاورزی از اهم مسائل این روستا بود که مسئولان مربوطه گزارشی از اقدامات انجام شده و یا راه حل‌های ممکن برای برطرف کردن مشکلات ارائه دادند.

برای برطرف شدن مشکل مسکن با توجه به پاسخ منابع طبیعی به استعلامات بنیاد مسکن، مقرر شد فرایند آماده سازی و واگذاری زمین آغاز شود.

بیشتر بخوانید   شرایط سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ معدنی در خراسان جنوبی تسهیل می شود

همچنین در تماس تلفنی حجت‌الاسلام نصیرایی با مدیرکل منابع طبیعی مقرر شد که طرح آبخیزداری این منطقه در سال جاری اجرا شود و با توجه به زمان‌بر بودن اجرای عملیات ارتقای سایت تلفن همراه و لزوم برطرف کردن مشکل دانش‌آموزان تا آغاز سال تحصیلی مدیر شرکت مخابرات شهرستان طبس راه حل جایگزین موقتی برای آن ارائه دادند و مقرر شد تا پیگیری شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها