۳ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی جاده سه قلعه به آیسک سرایان تامین شد

نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای آغاز عملیات تعریض و بهسازی جاده سه قلعه به آیسک در محدوده این روستا طی یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار “پیام خاوران “ از شهرستان سرایان ، حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی در اولین روز کاری سال جدید در در مهدیه روستای بغداده بخش آیسک حضور یافت و در جمع اهالی این روستا به بررسی مشکلات مردم پرداخت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی جابجایی ستون های برق مزاحم در معابر این روستا و رفع مشکل اینترنت را از اقدامات اخیر در این روستا بیان کرد

ویبرای آسفالت معابر خاکی زیرسازی شده این روستا و اجرایی شدن قانون پرداخت یک درصد درآمد معادن برای خدمات در روستا و تکمیل زمین فوتبال ساحلی قول مساعد داد.

حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به تامین اعتبار ۳ میلیارد تومانی از شروع عملیات تعریض و بهسازی جاده سه قلعه به آیسک در محدوده این روستا طی یک ماه آینده خبر داد.

دهیار و مردم خونگرم روستای بغداده مهمترین مشکلات این روستای دو هزار نفری به عنوان بزرگترین روستای شهرستان سرایان را عدم همکاری بهره برداران معادن در ارائه خدمات به مردم، خرابی جاده های عشایری، آسفالت نبودن برخی معابر روستا، لزوم تامین آب و برق دامداری های سنتی حاشیه روستا، احدات سد تنگلان، تعیین تکلیف مرز سیاسی شهرستان، ساخت زمین فوتبال ساحلی، اعلام کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به مشکلات شدند.

فرماندار شهرستان سرایان نیز در این دیدار از در اولویت بودن راههای ارتباطی دارای بار ترافیکی بالا در شهرستان خبر داد و افزود: ایمن سازی راههای ارتباطی شهرستان و تعریض جاده روستای بغداده تا آیسک امسال اجرایی خواهد شد.

سید یاسر رضوی حیدری در ادامه در جهت پیگیری برای تسطیح راه های عشایری منطقه نیز قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید   بیش از 590 زائر خراسان جنوبی به اربعین حسینی اعزام شدند

حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه سرایان نیز بر داشتن زبان تشکر و بیان خدمات دولت و نظام در روستاها و نقد منصفانه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در معیت امام جمعه و فرماندار سرایان و جمعی از مسئولین محلی در اولین روز کاری سال جدید در روستای بغداده بخش آیسک حضور یافت و در جمع اهالی این روستا به بررسی مشکلات مردم پرداخت.

بررسی مشکلات به روستای دوحصاران بخش آیسک

نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین در سفر به روستای دوحصاران بخش آیسک با حضور در جمع اهالی خونگرم روستا مشکلات آنها را بررسی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی با تشکر از همراهی مردم، از تحقق مطالبات قبلی مردم این روستا در بحث تأمین روشنایی ورودی روستا و جابجایی ستون های برق مزاحم، بهبود اینترنت و تعریض جاده خبرداد و اولویت های بعدی را تکمیل زمین چمن مصنوعی این روستا، بهبود شبکه تلفن همراه و اینترنت، آسفالت معابر، حمایت از دامداران و کشاورزان اعلام کرد.

در این دیدار که رضوی فرماندار شهرستان سرایان، حجت‌الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه سرایان، خزاعی معاون فرماندار، شیدایی رئیس دفتر، حجت‌الاسلام بنی خزاعی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و سرپرست بخشداری آیسک حضور داشتند، حجت الاسلام براتی امام جماعت روستای دوحصاران ضمن عرض خیر مقدم از حمایت‌های نماینده مردم تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی دهیار روستا احداث جاده کمربندی، آسفالت معابر، تامین آب دامداری ها، تکمیل زمین چمن مصنوعی، تقویت آنتن دهی تلفن همراه را از مهمترین مشکلات و دغدغه های مردم روستا دانست و خواستار پیگیری نماینده مجلس در خصوص این موضوعات شد.

بیشتر بخوانید   44 مصوبه برای شهرستان سرایان اجرا می شود

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها