اخبارانتظامی‌ |ازدستگيري سارقان محتويات خودرو تا کشف سوخت قاچاق

جانبرکفان پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستانهای قاینات ونهبندان در اقدامات پلیسی خود موفق دستگيري سارقان محتويات خودرو ، کشف خودروي سرقتي وسوخت قاچاق شدند که مشروح آن را درادامه می خوانید.

به گزارش “پیام خاوران ”  به نقل از پایگاه خبری پلیس ، اخبار انتظامی در 30 تیرماه به شرح زیر می باشد.

دستگيري سارقان محتويات خودرو در شهرستان قاينات
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان “قاينات ” از دستگيري 2نفر سارق و کشف 2 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ “حسين رفعتي نژاد ” اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت‌ محتويات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظي شهرستان ، بررسي موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق و سارقان احتمالي در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري” 11طالقاني” شهرستان قاينات تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني موفق شدند در اين خصوص 2نفر سارق را شناسايي کرده و پس از هماهنگي با مقام قضائي آنها را در مخفيگاهشان دستگير کردند.
جانشين فرمانده انتظامي قاينات با بيان اينکه سارقان در بازجويي اوليه به 2 فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف کردند؛ تصريح کرد: متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد: خودرو خود را به وسايل ايمني تجهيز و ضمن پارک خودرو در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين هاي سطح شهر به آن ها مشرف مي باشد از نگهداري اشياء و وسايل قيمتي و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اكيدا خود داري کنند.

کشف خودروی سرقتی پژو405 در شهرستان قاينات
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان “قاينات” از کشف يک دستگاه خودروي سرقتي پژو 405 و دستگيري 2 نفر سارق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ”حسين رفعتي نژاد” در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران انتظامي “بخش سده” شهرستان قاين هنگام کنترل خودرو ها در سطح شهر به يک سواري پژو 405 مشکوک شدند و جهت بررسي بيشتر خودرو را متوقف کردند.
وي افزود: پس از استعلام از پلاک سواري پژو مشخص شد خودرو داراي سابقه سرقت از شهرستان”تايباد” استان خراسان رضوي بوده که در اين راستا 2 نفر سارق دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قاينات بيان كرد: پليس به طور شبانه روزي جهت برقراري نظم و امنيت مردم عزيز در تلاش بوده و از هوشياري و اشراف اطلاعاتي بالايي برخوردارند و در پايان، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید   گلستانی بر دامن"نرگس کوه"

کشف 3 هزار ليتر سوخت قاچاق درنهبندان
فرمانده انتظامي شهرستان”نهبندان” از کشف 3 هزار ليتر سوخت قاچاق و توقيف 3 دستگاه خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ”حسين عرب” اظهار داشت: ماموران اين فرماندهي در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور هاي فرعي به يکدستگاه خودروي اتوبوس و 2 دستگاه خودروي سواري مشکوک شدند که جهت بررسي بيشتر خودروها را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از خودروها مقدار 3 هزار ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فراوردهاي نفتي کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان بيان داشت: مأموران در اين خصوص 3 دستگاه خودرو توقيف و 3 نفر متهم دستگير که به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس و يا از طريق پيامك با سامانه 11056 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها