آغاز ثبت‌ نام متقاضیان سفر حج عمره از فردا در خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در استان می‌توانند فردا 18 شهریور، از ساعت ۱۰ صبح نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان اقدام کنند.

به گزارش “پیام خاوران”، حسین دستگردی با بیان اینکه عملیات اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجد شرایط تشرف طی دو نوبت برنامه ریزی و اجراء خواهد شد گفت: نوبت اول اعزام زائران از تاریخ 1403/06/28 لغایت 1403/09/30و نوبت دوم از تاریخ 1403/10/01 تا پایان موسم عمره است (تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد).

وی همچنین در خصوص تاریخ و مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه گذار عمره مفرده استان گفت: مشمولان واجد شرایط ذیل در خراسان جنوبی می‌توانند از فردا یکشنبه نسبت به انتخاب کاروان، مراحل تکمیلی لازم و ثبت نام اقدام کنند.

مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط در این مرحله شامل:
۱-دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف ۱ تا ۱۸۰ می‌باشند، که می‌توانند در این نوبت در ثبت نام شرکت کنند،
۲- متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نگردیده و وجوه ایشان بصورت سیستمی عودت و اولویت ایشان پایدار گردیده است.

دستگردی در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک لازم نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام نمایند و یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.

مدیر حج و زیارت استان  افزود: تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره؛ درصورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

بیشتر بخوانید   حضور زائران حج تمتع خراسان جنوبی در مراسم برائت از مشرکین

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها