بهره‌مندی بیش از 1000 خانوار روستایی از خدمات شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستا‌های استان، در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: بیش از 1000 خانوار روستایی از این خدمات بهره مند شدد.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی بهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی در روستا‌های استان، از نیمه مرداد تاکنون، 6 سایت جدید الاحداث توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه راه‌اندازی و 3 سایت تلفن همراه موجود در روستا‌ها به تکنولوژی نسل 4 همراه مجهز شدند.

به گفته وی سایت‌های جدید در روستا‌های سیوجان، طوطی و گیوشاد شهرستان خوسف، چاه رزمندگان شهرستان سربیشه، یوسف آباد شهرستان عشق آباد و زیدان شهرستان درمیان راه اندازی شدند که این روستا‌ها و روستا‌های شل آباد خوسف و دهنوون عشق آباد را از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: همچنین با تجهیز 3 سایت دیگر تلفن همراه به تکنولوژی نسل 4، در روستا‌های بصیران شهرستان خوسف، طاهریه شهرستان فردوس و زمانی شهرستان قائنات، این روستا‌ها از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی افزود: با اجرای این پروژه‌ها که با اعتباری بیش از  385 میلیارد ریال، از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده اند، بیش از هزار خانوار روستایی استان، از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راه اندازی 8 سایت جدید توسعه شبکه ملی اطلاعات در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها