مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی منصوب شد

  • کدخبر: 62568
  • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳ - 15:14

در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی از تلاش‌های سه ساله محمد محمد زاده تقدیر و محمدرضا ابراهیمی به سمت مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران”، آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی امروز با حضور معاون امور ملاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد و  محمدرضا ابراهیمی به سمت مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی معرفی شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: صحت عمل در اجزای حاکمیت، باعث کاهش جرم می‌شود و اداره ثبت اسناد و املاک به سمت هوشمندسازی رفته و دستگاه قضایی نیز در این رویکرد همراه است.

محمدجعفر عبداللهی، احداث ساختمان‌های اداری، اجرای موفق قانون حدنگار، تثبیت اراضی و صدور اسناد را از عملکرد موفق مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: امید است این روند توسط مدیرکل جدید شتاب گیرد.

وی شناخت آسیب‌ها و مقررات را از مهمترین ویژگی‌های مدیرکل جدید برشمرد و ادامه داد: مسئولیت، امانت سنگینی است که بر دوش انسان نهاده می‌شود و در آن دنیا به‌طور ویژه بازخواست خواهیم شد.

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: قانون الزام ثبت اموال منقول و غیر منقول فصل جدیدی در ثبت اسناد است که اجرای آن جز با تعامل سازنده و اقدامات جهادی امکان پذیر نیست.

محمدرضا ابراهیمی بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها تاکید کرد و افزود: برای اجرای تکالیف قانونی و اسناد بالادستی نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی یادآور شد: قانون‌های جدید اسناد و املاک فرصت‌های خوبی پیش رو قرار داده که هرگونه تعلل در اجرای این قوانین تبعات سنگینی در آینده دارد.

مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی نیز، تکمیل 2 پروژه عمرانی ساختمان اداری از محل اعتبارات ملی را در سه سال گذشته یادآور شد و گفت: امیدواریم به زودی واحد ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های درمیان و خوسف هم راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید   کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی

محمد محمدزاده افزود: سال گذشته 17 هزار سند در حوزه مسکن استان صادر شده و امسال هم برای تمام نقشه‌هایی که راه و شهرسازی ارائه کرده سند صادر کردیم.

وی با اشاره به اجرای موفق قانون حدنگاری در استان عنوان کرد: در حوزه اسکن دفاتر اسناد رسمی هم جزو استان‌های پیش رو بودیم.

در این جلسه از تلاش‌های سه ساله محمد محمد زاده تقدیر و در حکمی از سوی رئیس سازمان اسناد و املاک کشور محمدرضا ابراهیمی، به سمت مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی منصوب شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها